Total Pageviews

Kalau sudi, followlah ye. TQ

Thursday, 1 March 2012

Last lectures for Nov'11-Mac'12 sem

Assalamualaikum,

Minggu ni last lectures dan hari ni merupakan hari terakhir kelas.Huargh,sedih gila bak hang.Yela kami kan dah bersama mengharungi suka duka selama satu sem.Ras cam baru semalam aku jumpa kawan dan lecturers ku semua.Tapi adat dalam hidup setiap pertemuan ada perpisahan.HUSSH,gila bertakung air mata aku buat ayat lagi sedih.

Aku sayang semua kawan-kawan dan para pensyarah ku.Meh nak list sikit:'
LAW 012-MADAM SITI KHADIJAH
LAW 016-MADAM SARIRAH CHE ROSE
LAW 038-MISS NOR LAILA AHMAD
BEL 260-SIR NASIR HAJI IBRAHIM
BEL 313-SIR AZLAN ABDUL RAHMAN
CTU 081-USTAZAH SUHAIDA AABU BAKAR
CSC 134-MADAM ZANARIAH IDRUS
                MADAM SITI NURBAYA MUHAMAD


I dedicated this specially  to my beloved classmates,KPI0051B.

Our class is the best and sporting class,
29 members with different characters,ages and states,
Always happy and being friends until we die,
Lets keep this sweet memory in your life.
Friends forever and ever.
Love you all and miss you all so much....
 
Saya NURUL 'ASYIRAH BT MUBI,2011588***,memohon ampun dan maaf andai telah mengguriskan hati anda sekalian sepanjang kita berkawan.Doakan semoga kita berjaya sama-sama mendapat result yang gempak dalam final exam nanti.Saya hanya manusia biasa yang tak sempurna tapi i have try my best to be a perfect person.Insya Allah.(aku dah rasacam hari raya pulak)

p/s:seminggu untuk study pastu direct one week for final exam.
p/s2:Jom Lepak kat library secara berjemaaah minngu ni.

''GOOD LUCK TO ALL MY FRIENDS,LET STRIVE TOGETHER FOR FINAL EXAM''

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...