Total Pageviews

Kalau sudi, followlah ye. TQ

Monday, 5 March 2012

M1-03-10 LOTS OF MEMORY




kitorang suma pakai sama2

kak ana,ila,zana,kak shu
Assalamualaikum,

Korang mesti ingat ni no bilik aku kan?Tak lah ni bilik yang aku selalu lepak dan dapat kasih sayang.Ceh ayat x boleh blah je.Sebab kat sini depa suma sporting,gila2 dan baik.Tang mana yang baik tu sat lagi hampa tau la.

Sebenarnya aku kawan dengan Ila a.k.a classmate aku.Pastu dah bilik dekat selalu lah aku ke sana.Dan tak sangka pula boleh ngam dengan depa semua.Walaupon kami lain2 course.Jom aku kenalkan dengan depa suma.

1.Siti Nur Syuhada Baharudin.Kitorang panggil dia Kak Shu.Dia amik course Account umurnya 20 tahun.orang Kepala Batas.Sayang akak sangat2.
2.Anna Suhah Jamlus.Dia paling TUA.orang Klang.Sangat aktif dan busy ke sana-sini.Orang kuat PEERS Club ni.Dont play2.Kak Anna amik course Information Management (IM).Dia anak tunggal tau.Umur dia 22 tau.
3.Nur Firzana Suhana@Husin.Dia ni lah yang paling kecoh sebab suara dia nyaring dan kuat.Memey sampai bawah la dengar suara dia memekak.Tapi dia baik gila wa cakap sama lu. Dia ni sebaya aku 19 tahun,orang Rawang amik course Business Management,aku tahu kelas dia KBM1111E.Teror tak aku boleh tahu kelas dia.Ada kisah di sebalik tu.Semoga kau berbahagia dengan abang Syafiq.Dapat baby comel2.Ahaks terlebih sudah.
4.Last but not least,my dear baby,Nor Adila Kamruzaman.Orang Kuantan,sebaya aku dan course sama aku,KPI0051B.PRE LAW.Semoga kau berbahagia dengan abang F.Kitorang panggil dia baby sebab dia lah paling manja dan penakut tapi dia playgirl cantik sangat.Sampai nak terkeluar la mata kaum Adam bila tengok dia ni.Ish,cungkil biji mata tu nak?And yang aku paling respect dia tak pernah memilih kawan.Love you baby.

Korang mesti pelik kan kenapa lah aku dok berhijrah pergi bilik orang ni.Korang mesti tak baca entry aku yang lepas pasal roommates aku.Pi cari ‘’Ada tapi macam takde’sorry yau saya tak belajar lagi camne nak wat link bagai.akan diusahakan.

To budak M1-03-10,terima kasih sangat2 sebab tak pernah kedekut dengan Syira.Kalau korang buat kenduri makan2,tak pernah lupa kan Syira.Sanggup ketuk bilik Syira panggil makan sekali.I really appreciate that.Dan yang paling aku terharu sampai nak nangis semalam Kak Shu dan Zana keluar p CS dan depa belikan gelang untuk roommates depa sekali dengan aku.Jom usha…5 Colour yang berbeza.Yang pasti aku punya paling cantik.Korang tak tengok camne aku menjerit kegembiraan plus terharu semalam.

Pastu,aku selalu gak tidur bilik depa.Yang pasti mesti tidur lambat dan bangun lambat.On9 je kerja.Sebab tu aku tidur kat bilik depa time CUTI je.Kalau ada kelas mampus la aku terbabas kelas.Kitorang boleh share everything pakwe x mao la.Pakwe depa pon dah kenal kitorang.

Yang paling best bila parents @ sesiapa je lah call kan mesti depa pon sibuk nak cakap ngan orang di sana.Pastu mesti orang di sana cakap macam 10 orang dok dalam bilik tu ataupon riuhnya cam kat pasar malam.Tu diaa hampa boleh imagine kan tak camne riuhnya bilik ni.
Anyway,Syira sayang korang sangat2.Semoga tahun depan kita berjumpa lagi di kolej,tingkat dan bilik yang sama.Semoga kita Berjaya mendapat apa sahaja yang diimpikan dalam hidup.Gurau-gurau juga,pelajaran jangan diabaikan yau.Syira minta maaf dan halal semuanya.

p/s:nanti syira belanja korang pulak.nak KFC ke kek?
p/s 2:wei korang,nama kalau salah maaf la ye,syira tak sempat amek IC korang nak check betul ke salah.Biasa panggil Kak Anna,Kak Shu,Zana,Ila,Syira.Eceh nak masuk gak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...