Total Pageviews

Kalau sudi, followlah ye. TQ

Sunday, 26 August 2012

First time

Assalamualaikum,

Amacam raya korang? Aq selamat sampai bilik kol 4 pagi tadi. Ni nak listkan apa yang 1st time berlaku kat aq.

1.For the first time, aq naik bas kat Putrajaya. Konon jadi warga Putrajaya jap. Sebenarnya ayah aq dok cari tiket kat Shah Alam ke mana ntah, tapi dah habis.

2.First time aq duduk seat belah kiri.Rasa kekok gak la.Tapi yang paling kekok duduk sebelah lelaki.
Memang tak lena laa tidurku. Klo seat executive, x pe laa.ni seat yang dah lah sempit kecik plak tu. Teleng lah kepala aku dok pandang kat tingkap ja.

3.First time naik plushlinerss. Sumpah x mao naik dah. I want my shamisha back.hehe.

4.First time naik bas 2 tingkat. Tu diaa gayat gila. Tapi sebenarnya bila dah duduk kat atas tu rasa cam biasa ja dengan bas yang 1 tingkat.

5.First time buat perangai balik U lambat. Klo boleh nak balik kol 12 malam tapi aq ada kelas kol 8 pagi. Memang cari nahas laa. Itupon aq rasa macam aq lah orang yang paling lambat sampai di UiTM Kedah ni. Cehh padahal ramai je lagi yang x balik. Sampai SP kol 3++, then tunggu zana. Naik teksi gedebakgedebuk sampai bilik kol 4am.

Apapon, untunglah sesapa yang x datang kelas dan masih lagi kat rumah @ dalam perjalanan ke sini.hehe. Pengalaman pertama kali macam budak baru nak masuk U je gamaknya aq ni.Choww.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...