Total Pageviews

Kalau sudi, followlah ye. TQ

Tuesday, 1 January 2013

Welcome 2013

Assalamualaikum dan selamat datang ke tahun 2013.
 
First and foremost, syukur Alhamdulillah kita masih diberi peluang untuk menghirup oxygen di bumi Allah ini. Kita tinggalkan bad memory in 2012 and all sweet memory keep and save it in your mind until we die. So, welcome to the new year-2013. So fast time go on.
 
Apa yang aku buat tadi untuk celebrate NEW YEAR 2013. Tutup kedai awal before 10pm, decide nak pergi rumah opah at Kg. Kenangan sebab nak jumpa budak2 yang nak masuk asrama esok. Ada 3 orang. 2 orang dah senior-Form 2. Sorang kat Sekolah Sukan Bukit Jalil(SSBJ), Sorang lagi kat Sekolah projek, Seksyen 11, Shah Alam. Manakala yang junior masuk SAMBBST, Bandar Baru Salak Tinggi.
 
Saja nak bagi kata-kata motivasi untuk depa study hard. Dan aku pong dah lama tak jumpa orang2 Kg. Kenangan for almost one year ok. Macam-macam yang berlaku dan aku tak tahu either aq tak ambil tahu pasal diorang mahupon family aku x inform what had happen to opah family. I'm so sorry for neglected all of you ok.
 
Makan, sembang2 dengan opah. Dengar bunyi percikan bunga api, berlari ke luar rumah nak tengok. Tapi hampeh tak nampak. Tapi klo kat rumah aku kompem nampak. Pastu makan nasi lauk gulai ikan. Sebenarnya aku x nak makan sebab kat rumah ayah dah beli sate tapi x nak opah kecik hati, makan la juga. Sudahnya, sate x habis. Esok la makan buat bekfes.
 
Lepas kol 12 kitorang pon chow dan balik rumah. OTW nak balik rumah , kitorang lencong jalan2 ke IOI. Bukan pergi IOI tengok wayang ke hape, cuma lalu saja. Actually nak test power drive jauh siket. panjang ekor sudaa. Aku berani pong sebab malam tak banyak kereta and for sure depa tengah tengok bunga api lagi.
 
Done pusing satu round, balik rumah. Lepas buat U-turn, ada ROADBLOCK. Aku cuak gila walaupon lesen ada, roadtax hidup dan pakai seatbelt. Tapi x tahu lah. Polis tu suruh jalan je. Dan kitorang sampai rumah pukul 12.40am. Oh BTW it was a nice moment when I spend time this nite with my siblings.
 
Akhir kata, semoga tahun baru 2013 membawa lebih banyak kejayaan dan kebahagiaan dalam hidup aku, keluargaku dan semua orang.
 
p/s: Esok komfem ramai parents serbu IDAMAN beli stationary untuk anak2 depa. waaa, penat wei.
 

2 comments:

  1. Selamat tahun baru 2013... =D
    Semoga tahun 2013 lebih baik pada tahun sebelumnya.....

    ReplyDelete
  2. thanx for the wish. semoga awak pon lebih success this year. happy always.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...