Total Pageviews

Kalau sudi, followlah ye. TQ

Saturday, 6 April 2013

Mix Entry

Hello everbody,lets shake your body. <ok over sudaa>
 
Well, actually i had a lot of things to up in my blog. Seriously coz i am a person who observe and try to learn a lesson from that situation. So that, i will not do the same stupid thing. Insha Allah. Aku rasa nak muntah bagi alasan yang sama je bila lama tak update. Alasan yang mungkin korang akan kata bangang tapi itulah hakikatnya.
 
Aku selalu ada masalah dengan line. Sekarang aku OTW nak terminate P14G sebab kat kolej aku langsung tak boleh connect. Line kat kolej macam pffft kejap ada banyak lama takde. Tu yang aku punya fb sentiasa on sebab aku tak sempat log out. Lalu terbengkalai lah fbku selama berhari-hari.
 
Well, start on 1st April, students Faculty of Business part 1 had a long journey <1 hour plus2 je pon>,
from UiTM Permatang Pauh to UiTM Kampus Balik Pulau. Dalam bas memang aku tidur la tapi bila dah jalan macam kat Karak atau genting, mao tak terjaga pulak aku. Tambah pulak pakcik tu bawak kemain laju. Kitorang kat dalam tu dah macam naik roller coaster dah.<over sangat>
 
Ptptn tak dapat lagi. Aku dah rasa desperate sangat untuk mendapatkan duit. Sampai aku terfikir nak pergi kerja part time kat Macd sebab dekat je. Naik bas rapid bayar RM1.40 dah sampai. Aku tak pernah terfikir nak buat kerja haram jadah macam mencuri tu ok. Duit aku dikawal sekarang ni sebab aku seorang yang amat boros. Duit hadiah ipt dari kerajaan terengganu tu dapat RM1000 ke RM1500 <ntah x ingat plak>, ayah aku tak bagi gedebuk terus. Kalau duit kat tangan, ada aja benda yang nak dijolikan.

Oh one more thing, aku tak suka classmates aku yang memekak dalam kelas. Kau tahu tak maksud respect? Bila orang cakap kat depan,kita dengar. Bukannya sama-sama bercakap, then orang kat depan tu cakap dengan meja ke,hah?

Lastly, aku kecewa sebab takde ROTU <idk whether it is the correct spelling> and paling sadis sekali, Taekwondo takde untuk degree. Komuniti Ijazah Sarjana Muda kan sikit, macam tak berbaloi lah kan. Kitorang kan kampus cawangan je. Maybe next sem ada. Aku baru cadang nak all out in Taekwondo. Yang ni je aku boleh makan untuk kutip markah KI kot. Last2, aku join UiRC-kelab rekreasi meh. Gempak tak?

Secara tuntasnya, aku memang sibuk sekarang. Sehari tak update rasa cam aku miss something kot. Sebab blog dengan aku memang tak dapat dipisahkan lah sangat. Ok chowww.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...