Total Pageviews

Kalau sudi, followlah ye. TQ

Saturday, 20 July 2013

Semua yang HARAM kau nak TIBAI

Assalamualaikum

Ok, semalam aku tengok berita kat TV3. Ceh kat facebook kemain like page Kami boikot Buletin Utama TV3, tapi itu juga lah yang akan aku dan keluarga tengok hari2. Haha. Ok apa yang aku nak cerita pasal Muzakarah Khas Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan dah keluarkan FATWA yang mengatakan SHISHA adalah HARAM. So, i harap uolss yang sedut shisha tu berhenti lah dari sedut benda alah tu. Kesan shisha lagi kuat dari rokok tahu dak?

Shisha ni orang ingat sket je effect nya sobab eh amek jarang-jarang, tak macam rokok yang sehari kau boleh habiskan sekotak rokok. Amboi, kau makan ke apa? Lantak lah yang pasti, aku tak suka orang merokok tapi takde lah sampai tahap aku taknak kawan dengan kau kalau kau ni perokok tegar. Cuma kau kena tahu satu benda, orang yang hidu asap rokok kau 2kali ganda lagi teruk. Tolong bagi udara segar boleh tak, dah lah ada jerebu tambah plak dengan asap kau. Ingat sket brader yang kau hisap tu racun. Sayangi lah orang di sekeliling anda.

Ok, apa yang aku nak cerita ialah orang Melayu yang beragama Islam ni semua yang haram dia berani buat seperti ROKOK, SHISHA, ARAK, DADAH. Cuma satu je yang depa tak berani cuba lagi iaitu Makan BAB 1. Ke ada yang dah berani try? Hang pk hang dah habih tera ka? Sedaq-sedaq lah diri sempena bulan RAMADHAN ini ye.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...