Total Pageviews

Kalau sudi, followlah ye. TQ

Friday, 13 September 2013

Mix Feeling entry

Assalamualaikum dan Salam Jumaat.

Hai, aku rasa lama gila tak update padahal tak sampai seminggu lagi. Well, aku rasa jiwa aku kosong. Entah tak tahu kenapa? Aku rasa bosan dengan semuanyalah. then, go die. Itu dah macam orang takde iman namanya. As a conclusion, just keep quiet. It's better than you do or say stupid things. 

Kau tahu tak macam mana rasa bila kau terlalu mengharap pada sesuatu, but then you don't ever get it. Kau dah penat-penat plan itu ini, at last plan kau hancus disebabkan ada benda yang menghalang laa kan macam kawan kau tarik diri. Ah to be more specific in my case, on 20-22 Sept supposedly i will join KEM SEMUT 2 at Sungai Chiling, Selangor. I'm very excited to join this camp not because of the KI mark but i just want to enjoy myself. Haha. Aku dah pernah pergi Kem Semut dulu yang depa buat kat SEDIM, Kulim tu. Tup-tup dapat tau 22 Sept ni kami ada LDK. Pergh. Aku harap one of them will replace or postponed the date. tapi aku lupa kadang-kadang kita kena sacrifice one of them, aku tak boleh TAMAK. Aku ni pulak jenis yang akan down gila babeng bila aku dikecewakan. Wah gitu. 

Then, If i'm being quiet suddenly, then there's something wrong somewhere macam aku tak puas hati dengan seseorang, but then takkan tetiba aku nak pi attack dia. 'Weh, aku benci kau.' Memang mintak penyepak namanya. Lebih baik aku senyap dan jauhkan diri dari kamu. Ye, aku tahu perangai aku teruk but that's me. Beb, normal lah manusia kan, mesti ada sikap 'tak suka/selesa' dengan seseorang.  Aku akan cuba bertahan semaksimum mungkin, nanti kalau dah tak tahan sangat menangislah dia. Takpon call somebody to talk. Haha. 

Dah hampir seminggu memulakan sem baru, so far so good. Emm to be frank, i don't like this statement. Haha. Adalah sebabnya. Lecturer semua best, mohon tiada yang kerek. Sebab ada 3 subjek lagi yang aku tak jumpa lecturer lagi. Hari tu aku kata tak mao jual buku, kan? You knew what last night, aku pi jual buku teks IT, LAW n ECO. Bukan buat bisnes, memang tak untung pon sebab buku dah third hand, kira acah-acah, boleh gitu. Lagi satu, aku tak gamak laa nak letak harga mahal-mahal sebab budak-budak ni belum dapat PT lagi. Lagipon, ilmu kan tak baik dinilaikan-my friend said this.

Ok, till we meet again if i've something to share with uolss. I'm no more an active user for all kind of social networking due to no network, lazy-bored, no privacy-haha apakah? and due to other factors. Tetiba, rasa nak menyendiri. And if this is my last post <yeah who knows what will happen in future, rite?>, aku minta maaf sebab aku pernah tercuit hang either zahir mahupon batin<hati>. Aku bukan perogol yang nak main pasal batin ni. Choww.

SELAMAT HARI MALAYSIA in advance. Semoga Malaysia terus aman, makmur dan berjaya. Juga berada di bawah rahmat Allah dan semoga kita rakyatnya terlindung dari melakukan maksiat di atas dunia ini. Don't forget to pray for all Muslims whereever there are especially those who are in Syria, palestin, Iraq and etc.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...