Total Pageviews

Kalau sudi, followlah ye. TQ

Saturday, 25 April 2015

AGEN SAH SEQY BEAUTY

Assalamualaikum dan Salam sejahtera uolls.

Hai lama tak update tetiba up entry pasal AGEN SAH #seqybeauty. Err maaf aku busy cari duit nak kahwin. . Kohkohkoh (batuk En. Syabab Musafir Kasih). Doakan aku bertemu jodoh yang soleh ye. Amiin.

Ok, actually aku nak bagi tau aku telah melebarkan sayap dengan menjadi agen SAH yang menjual produk dari Seqy Beauty. Currently ada 2 produk iaitu BB Cream dan Cleanser. BB Cream tu aku dah pakai dan memang pakai pon sampai sekarang. Cleanser tu baru je sampai stok dan akan pakai secepat mungkin. Sebab kita yang jual mestilah kena pakai kan? Baru orang percaya. 

Pastu, nak cakap ni produk ni keluaran Bumiputera. So, support our local product. 


My Own Testimoni

Aku beli BB Cream tu hujung bulan November yang lepas, konon nak pakai pergi Dinner IPM nak nampak vogue vavavoom. Tapi, tak sempat sampai. So, lepas dapat tu aku pon pakailah. Mula-mula memang tak reti nak bajet sekali terbanyak dan nampak tebal siket. Oh BTW aku punya first batch yang ada 1 tone colour je iaitu natural. Nampak putih siket sebab aku kan gelap. TAPI, yang bestnya dia akan blend dengan kulit kita. So, no worries. 

Ini semalam otw balik dari Penang-Shah Alam. Abaikan tudungku sebab iron dah hantar masuk stor simpanan. Aku pakai BB Cream dari pagi ke hulur ke hilir settle kat HEP n Bendahari. Pastu seret beg yang banyak tengah panas terik. Dan, langsung tak berminyak n luntur pon. Itu yang aku suka produk ni. Tetiba rasa muka aku flawless. Pfftt. Seriously aku tak pakai 360 pon sebab tak install. Aku kan tak suka selfie.
Lagi satu, yang aku suka pasal BB Cream by Seqy Beauty ni dia tak berminyak. Aku ni kan memang mudah berpeluh, kena panas terus cair macam lilin. Disebabkan itulah aku malas pakai make up pergi kelas atau hang out. TAPI dengan BB Cream ni Alhamdulillah walau aku berpeluh pon dia tak cair sebab water-based. Mula-mula aku tak percaya tengok orang lain review cakap camtu, sekali dah pakai 'Ok ok aku percaya'. Senang cerita 'Kau Pakai Kau Rasa'. Cakap banyak tarak guna maa. 

Oh lagi satu yang aku suka, bila dah pakai BB Cream ni kita boleh berJIMAT sebab tak payah pakai compact powder sudaa. See, jimat sangat uolls. Pastu satu botol tu boleh tahan 2 bulan. Kira berbaloi-baloi ler. Dan botol dia yang sangat comey tu memudahkan kita untuk bawak BB Cream by Seqy Beauty ke mana saja, walau ke mana jua...

 nampakkk bos iolls meletop vavavoom. Dulu aku customer kak sepet, sekarang dah naik satu level. hehe.

comey kan botol dia and looks elegant. 

LAIN-LAIN TESTIMONI

Haa jangan tak tau, produk by Seqy Beauty ni artis-artis pon dah guna tau seperti Yatt Hamzah dan Erry Putra. Nampak tak produk ni lelaki pon boleh pakai. Nak-nak anda yang selalu terdedah dengan cahaya matahari. Sebab produk BB Cream ni ada SPF 30+. Pastu, blogger Cik Epal pon dah try dan bagi testimoni tau. Kalau korang tak percaya pergi kat IG cari hashtag #testimoniseqybeauty #seqybeauty #feedbacksqb.



Ada berapa tone BB Cream?

Hah, apa tunggu lagi?? #cubatrytest


How to Grab this Product?

 So, kepada anda anda dan juga anda yang berminat untuk mencuba secara langsung membelinya boleh hubungi aku melalui facebook (link kat sidebar, ekau klik yo situ haa) atau whatsapp/call Syira Mubi 019-2148697. Aku cover area Telok Panglima Garang (TPG), Puchong - boleh amek stok kat kedai ayah aku Makmur Print Enterprise dan juga kepada korang sama ada staf mahupon students, Insha Allah next sem aku bawak stok ke kampus UiTM Penang. Korang boleh pilih sama ada nak COD ataupon pos. POSTAGE Charge RM 5 ONLY. TAPIII kalau amek COMBO SET FREE Postage + FREEGIFT. Itu yang best kan? Gila tak best. Hehe. Insha Allah aku boleh COD sementara tengah cuti sem ni. Nanti dah masuk U balik, aku mintak tolong ayah aku hantar ke rumah customer. Hehehe.

In case aku tak cover area korang dan korang taknak pos sebab tak sabau nak guna produk ni, korang boleh tengok agen mana yang available kat area korang di BLOG SEQY BEAUTY

Untuk maklumat lanjut, boleh tengok di blog Seqy Beauty (link di atas) dan juga  IG SEQY BEAUTY.

publish on Dec 2014.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...